poniedziałek, 31 grudnia 2012

►Rudzielec.



W tej chwili nie wolno nam się pogrążać w jałowej boleści; to dobre dla tych,
co lubią cierpieć i poić się własnymi łzami. Bo istnieją i tacy, a Bóg z pewnością nagrodzi
 im w niebie wszelkie wyrzeczenia na ziemi; ktokolwiek jednak walczyć pragnie, 
nie traci cennego czasu i paruje z miejsca wszelkie ciosy, jakie zadaje mu los.
Aleksander Dumas,  Hrabia Monte Christo.

Witam wszystkich w ten jakże epicki dzień roku 2012! Pogoda w moim rejonie iście grudniowa, 10C i błękitne niebo. Samopoczucie również imprezowe gdyby nie to, że mojemu organizmowi zachciało się trochę pochorować. Mam nadzieję, że u Was wszystko wygląda troszkę lepiej. Cytat wprost idealny na dzisiejszy dzień. Ja ogólnie zakochałam się w tej historii i jak będę miała czas to będzie moja pierwsza książka która wezmę i pochłonę z ogromną przyjemnością. Kiedyś dawno oglądałam film Hrabia Monte Christo (2002r. polecam) a pół roku temu czytałam "Więźnia nieba", i dziwnym trafem skądś znałam pewien wątek z przecież nowej książki. No i doszukałam się w swojej pamięci skąd. Właśnie w powyższej powieści. Jeszcze raz polecam!
Odpoczywając po całym dniu ślęczenia nad pewną tysiącstronową naukową książką natrafiłam na klasykę horrorów - Hannibal. A, że film nie wymagał pełnego zaangażowania myślowego to otworzyłam sobie mój skromny program do obróbki zdjęć Photo Filter, i zaczęłam bazgrolić (chciałam zaznaczyć, że praca była wykonywana na laptopie bez podłączonej myszki => czyt. moim podłożem była >taka< mała przestrzeń a obiektem rysującym palec wskazujący ;p). Wydaje mi się, że na pierwszy rzut oka wyszło całkiem nieźle, co myślicie? Jakieś porady, wskazówki? (Wiem, jest troszkę krzywa, ale tak to jest jak się większość rysuje na powiększeniu. Nie miałam już siły poprawiać) Czas wykonania: 1,5h.

Wszystkiego naj w Nowym Roku! 
Spełnienia marzeń, również tych głęboko ukrytych. 
Znalezienia skrawka nieba i bliskiego serca, które będzie to niebo z Tobą dzielić.
Niech ten rok nada życiu nowych smaków, słodyczy pocałunków, pikantnej zabawy. 
Korzystaj z życia ile tylko starczy tchu!!
 Happy New Year!

Credits: textur


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz