sobota, 11 sierpnia 2012

►Baranek.


Uśmiech się,
Policz dobra czas,
Zły duch mieszka tak daleko stąd,
Miej chęć na miłosne gry,
Słońce jest zawsze tam gdzie pada deszcz.

Więc nie bój się deszczu,
Bo ja jestem deszczem,
Co pada na Twoje włosy,
I na Twoje ręce.


Uśmiechnij się! Szczególnie jest to potrzebne w takie dni jak dzisiaj. Szaro, mokro więc nic nie rozprasza aby poświęcić się swojej pasji ;p. Ja dzisiaj trochę zdradziłam rękodzieło i oddałam się grze na gitarze. Przy okazji przypomniała mi się piosenka którą poznałam dzięki filmowi "Kto nigdy nie żył" (polecam na długie wieczory, życiowy film). No i teraz nie mogę się uwolnić od tych dwóch zwrotek. 
Sutasz będzie innym razem, a teraz coś z masy solnej. Pomysł Natalii z blogu sztukaniepowazna. Świetny blog, podziwiam autorkę że robi wszystko z taką wielką pasją pomimo dużego stażu w tej dziedzinie ;). 
Pozdrawiam i zapraszam do obserwowania strony!

Baranek z masy solnej, pomalowany farbami akrylowymi i zaimpregnowany werniksem.

1 komentarz: